Saturday, June 11, 2011

SWEET SANGATTT!!

assallamualaikum..
alahai..rjin nye aku mngupdate blog ni arini..
smpi berkilo2 entry aku update..
nk tw npe??
sbb rse teruja..
rse nk cite sume bnda..
rsa caca marba..
*ahak pngaruh tv..werkkk

ha..korg msti tgk an drama trbaru kt tv skng..
*ha??xtw??
ala..yg sweet2 tuh..
yg plakon dye pe nma ek??
urmm..
ala....spe ek??hehhhee

ok3..yg aron aziz brlakon tuh..
ha..tgk..
kn da dpt agk da drama pe..
yg len xbukn cite nora elena la..
ngh hangt skng ni..
wahh..sweet dowh cite tuh..
laki dye sweet gitu...
sukaaaaa....
korg pun msti jtuh ati kn??
da la nsem kn2..

meh2 tayang kit plakon dye...

sweet an dorg...nk3 cmniii....auwww...

ha...ni la plakon2 dye....cntik2 n nsem2..

bg sape yg xpnh tgk ag..
tgk la cpat2...
cnfirm jatuh ati trgolek2 tgk cite ni..
auww..like3 100x...
korang tw x..
sbb cite ni,aku ckp kt mk aku cmni..
*mak..tlg cari sorg laki cmni...hehhehe
mak aku ckp
*ade nye tu..jgn risau..
ahaha..gtai da aku..lalalallallalla....
pape pon sumpah sukaaa..heheh

THANX KERANA MEMBACA...LUV U LARH!!!

No comments: