Saturday, June 11, 2011

DIA DA BALIKKKK!!!!!

assallamualaikum..
wahh..aku lam mud xcited ni weyh...
sgt2 excited nk bgtw sume org..
siyuz weyh..
xtrkira xcitednye..

wey2 korg..
dia dh balikkk weyhh...
dia da de kt bumi mlysia..
she's come back...
sumpahhh rnduu weyh...
aduii....
xsgka dia da balik...
aku igt dya akn hilg trus..
koranggg!!!
dia dh balikk....
tepat jam 7 td dya msj aku..
titt titt..titt titt..fon digi aku bnyi...
dya ckp "salam"...
wey..xsgka kot nma dya yg kua..
yesss..dya msj aku..unbelievable!!!
xsgka kot...hurm rndu la weyyyy...

tp2 aku xde kdt...
n dya kol aku...
wahhh..lme gle xckp ngn dya..
dkat sbulan gk la..
excited gle2 dh ni....
kau pulang utk aku..
yes....kau mmg pulg..
kau jnji utk pulang..
n kau dh pulangg.....

sukaaaaaaaa......=)


THANX KERANA MEMBACA...LUV U LARH!!!

No comments: