Monday, September 19, 2011

::STOK GELI2::

assallamualaikum n slmt ptg...
okay sume!
skng rse mcm nk update jew..
rse mcm nk luah smthg je..
bole x nk ngadu kt sni...
sori la lau luahn ni nti agk geli2 skit...
besala...luahan perasaan..hehhe

hurm sbnrnye,ble kita trlibat lam soal cnta..
kita mula la akn lbh fkus pda ati kita..
sape yg nk bila brcnta,ati sakit kn??
ok...aku juga xnakk!!xnak wey..
okay mgaku..aku dh mula rse jtuh cnta...
siyuz aku da jth syg kt sseorg...
sseorg yg sll de wktu susah snang aku..
sseorg yg de wktu aku prlukn dye..
sseorg yg sgt2 mngerti mslh aku..
yg sgt2 mmahami aku..
yg sgt2 bg aku bangkit bila aku jtuh...
yg bg aku smgt bila aku sdeyh...
tp sseorg itu...
da pergi...
prgi bkn mnggalkn aku...
tp prgi utk mngejar msa dpn dye...

ya..skng aku mula rsa rndu...
rndu gila kot kt dya...
nth ble dpt jmpa dya lagi...
hurm ptt ke aku tggu dye...
aku tkut sia2 je pnntian aku kn wey..
tp kn tp kn.......
rndu dyaaaa....
*ok..skng da msuk mud sdeyh....sob sob...



THANX KERANA MEMBACA...LUV U LARH!!!

Saturday, September 17, 2011

::TANPAMU::

assallamualaikum..
ok arini permulaan ari yg xbpe nk bek..
aku pon dlm mud yg sdeyh je ni..
tbe2 smbil dgr lagu ni....

Tanpamu hidup jadi sunyi
Tanpamu ku seakan mati
Tanpamu bagai malam tanpa bintang
Tanpamu aku kan tersesat
Tanpamu tiada lagi hasrat
Tanpamu seakan jantungku berhenti

Kau yang terindah dalam hidup ini
Dan takkan pernah berubah selamanya
Aku terlahir hanyalah untuk kamu
Jadi pelindung dirimu
Tanpamu nafasku terhenti
Kernamu ku ada di sini
Tetap bersamaku
Selalu disampingku
Untuk selamanya
Kasih yakinlah kepada diriku
Sayang dan cintaku pun hanya untukmu
Dan takkan berubah untuk selamanya
Cintaku padamu

dgn lagu ni...

Tiada siapa menyangka
Benci derita jadi bahagia
Harapan tinggi jauh tak terduga
Jarak cinta cuma di depan mata
Chorus
Bertemu cinta kita akhirnya
Setelah tangis tanpa suara
Bertemu cinta bagai cahaya
Menyuluh hati menjadi kasih sejati

Kita bagai ombak di lautan
Terhempas pedih badai dugaan
Ulang Chorus
Lantaran kasihmu dan kasihku
Tiada rahsia pemisah kata
Bertemu cinta di ambang syurga
Mengutus doa biar menjadi anugerah
Bertemu cinta indah sempurna
Sedetik tidak hilang ragu dan percaya


lagu ni bawa erti sangat..
aku xtw npe,aku jtuh lagi dlm dilema cinta..
aku jtuh syg ag..
n aku msh jd sperti dulu..
tp aku takut...
cinta yg lahir,adkh akn brkhir sperti episod smlm...
adkh atiku akn sakit ag...
tapi tahu x..
aku merindukan kau whai lelaki yg brjya curi hati aku...
sayang kau!!



THANX KERANA MEMBACA...LUV U LARH!!!

There was an error in this gadget