Sunday, April 17, 2011

::BERKIRA OR BERKURAP::

assallamualaikum n slmat tghari..
haishh..pnas arini kn??
smpi ke ati p0n pnas2 kn..
mcm pau pnas kn??
tp pau pnas sjuk sikit k0t...hhaaa..
sbnrnye xnk cite sal pau pnas..
tp nk cite sal org yg suke berkira..

aku kn da lme trpkir sal bnda ni..
xabs2 berkira kn mnusia ni??
aku xkata aku bek r..
tp kn aku xberkira ngn org..
sbb tu aku ckup pntang bile de org yg berkira..
sory to say la..
aku meluat la org berkira ni..
bkn nk ungkit or bngga dri..
aku x tuju pon kt spe2 kn..
tp bile dtgk kn..
mnusia skng ske berkira..
xksh la berkira ngn spe2 pon..
berkira ngn mk ayh ke..
berkira ngn adik bradik ke..
berkira ngn kwan2 ke..
berkira ngn atuk nnek ke..
tp lau berkira ngn bf,aku stju sgt..
bkn jd laki p0n ag..huhu...
*ayt agk ksar..sori..

Saving dengan kedekut itu tak sama okay. 
Memang perlu saving or lam erti kta lain brjimat..
 tapi jangan sampai dikategorikn berkira or kedekut.. 
Kita tak tahu kita mati bila..
 Duk berkira sgt ngn org..
smpai sep0sen 2 p0n nk ungkit2..
mcm haji bakhil pon de..
bkn berkira duit je..
berkira lain2 pon xyh r..
mybe kite snang skng..
tp jgn smpi kite perlukan smthg dr org lain n org brkira..
cmne rse??pdan muka..hahaha..


dr dlu aku sgt2 x suke org berkira..
smpai nk berkurap dh org yg berkira tuh..
aishh..mnusia la..
bile adik bradik aku de yg berkira,mmg aku angin..
aku dendam owh bile org berkira ngn aku..
igt aku xreti berkira ke???
angin2..
tolong la jgn suke berkira..
aku diam di luar tp bsing di dlm..
mgkin luar npk snyum,jgn smpai aku mnyumpah2 di dlm..


ok la..stkt ni je pos aku..
xde kne mgena ngn sesape..
or dtjukn utk sesape..
hnya meluahkn pe yg terpendam..

ni contoh2 kedekut or berkira..


de contoh2 len ag..pk2 kn la...


chill~ daaaa

THANX KERANA MEMBACA...LUV U LARH!!!

2 comments:

FurBall said...

tak bek panas2..g minum air sejuk..sejuk kat organ dalaman anda..ehehehe

akusukacakapbanyak said...

dh sejuk dh..hehe