Tuesday, February 15, 2011

saYa adA kaKak...

assallamualaikum..
ha..tgk tjuk entry aku kali ni msti korg pelik kn..
bg spe2 yg knl aku,msti trtnya2 sjak bile plak aku de kakak..
pdahal aku ni la anak sulung..hehhee
jgn trkejut jgn terkeliru...
kakak yg aku mksd kn ialah kakak merangkap BFF aku...
ha..korg de BFF x??
ade x??ade x??ade x??
aishh jwablah..
malu2 plak..
arhh lntak la..yg penting aku de BFF..ngeee

actually rmai gk BFF aku ni..
tp aku nk cite BFF aku d JMTI jew..
ha..BFF aku ni sume aku da anggp mcm2 kakak2 aku..
sbb dorg ni ag tua dr aku...
opps TUA??xbgus tuh..ag dwasa dr aku..
cewahhh...hehehhe
ha suda jgn merepek...
ha...arini aku nk cite sal BFF aku d JMTI..
spnjg 3 thun aku duk sni..
aku dh jpe dh spe BFF aku..
nk tw x??hehhe

ok2..mula kn de org yg pertama..

ha...korg knl x ni spe??
ni la rumate eden..
nme dye AIN SHAZLEENA..
dye ni mmg cumel..tgk2 tuh..cumel an..an an..
dye la jd peneman suka duka aku..
alu aku sdeyh aku cite kt dye,lau aku epy pon aku cite kt dye..
lau aku kkurgn duit pon,dye la yg mnghulurkn bntuan..
lau aku xley balik umh..
yela umah aku kn jauh...
aku balik umah dye..
thnkz kak ain sbb mnjd my first BFF..
terbaek lah rumate..sehati sejiwa gituu..hehehhhe

ha..dh tw an spe BFF aku yg first..
aku sbnrnye de 3 BFF..so de ag neyh..
hehhe..nk tw x spe ag??
jeng jeng jeng..
auwcakkk!!

ha..ni la yg sterusnye..
aku pggil dye KAKAK..sbb dye sll pggl aku ADIK..i like..
hehhehe..
ha..dye ni sll de wktu aku susa n snang..
nk tw x..
kami pnh mdi sme2 tw..
best sgt..dye ni pon prngai gila2 gk cm aku gk..
masuk la satu kpala kmi ni..hehehe
n kmi pon gila lensa..ngee
alamak lupa nk bgtw nama..
ni la NUR KHAIRUNNISA..
thnkz ye sudi jdi kakak ku..
ye la..eden kn xde kakak..hehehe

ha..dh tw kn BFF aku yg kedua..
nk tw x spe yg sterusnya??
jeng3..ce teka..cpat teka..cepat!!

ha..ni la dye BFF aku sorg ag..
ce teka nme dye pe??
nme dye AQ DALAM QOMA..ehh slap..jgn mrh aaa..
tu nma fb dye..nma btul dye SITI QAMARIAH..hehehe..
ha..ni pling dwasa lam klangan kmi..
de spe nk ngorat??sabah mari ni..
hehehe..
dye pon bek sgt..
dye pn pnh tlong aku lam segi kwangan..
tima kasih qoma..hehe..

fuhhh..pnt dh snrai BFF aku..
ni la BFF aku d JMTI..
thnkz sgt2..wlaupn kita sume ngh brsedeyh tp kita sll eppy brsama..
adik eppy ngn kakak2 sume..
hrap2 kakak ku syg jgn sdeyh2 ag yew..
kita berempat akn sntiasa brsma...
LUV U ALL..
syg kakak2 ku..

p/s : ok la..nk stdy..daaa

THANX KERANA MEMBACA...LUV U LARH!!!

No comments:

There was an error in this gadget