Monday, March 7, 2011

::MUKA DALAM TELAGA::

assallamualaikum..
okies..lau tgk tjuk msti plik an..
apsal tbe2 muka dlm telaga..
tu sbb aku maluu..
arini aku sgt2 maluu..
rasa mcm nk sorok muka aku letak dlm telaga..
nk duk snyap2 dlm tu..
yg pntg org xnpk aku..maluuu waaaaa..

nk tw sbb pe malu??
sbb aku dkurniakn prsaan malu la..hhahaa..
okies xmo wt loyar bruk..
actually kn..
rahsia aku pling besar da pecah dpn encik munir n encik lutfi..
klu dpn jntina yg sme ngn aku,xbpe ksah sgt..
tp sbb kntoii dpn mmbe aku yg len jntina..
sgt2 la aku maluu..
tmbh2 ag mmbe aku si encik munir ni mmg ske pgkah org..
tgk2 td aku jd mgsa kepangkahan..ngek tul..

sumenye bermula..
 gara2 rumate aku yg mlut terlbh lncar..
rhsia aku pcah brderai mcm air pcah dr kolam tuh..
melimpah ruah..melembang jew..okies..aku mula merapu dh..
nk tw x..?
spnjg aku duk kt lbrary td,jnuh mlwn prsaan malu...
mmbe2 aku yg len plak duk tokok tmbh cite..
eshh..cmne aku nk wt ni..
waaa...maluu..
tlis blog pon msh dlm keadaan malu..

da la..xmo tulis dh..
malu x blah ag..
chauw..

*sumber dr encik google..mnunjkkan betapa aku maluu..

THANX KERANA MEMBACA...LUV U LARH!!!

No comments: