Sunday, October 31, 2010

sAkitnye..

arghhh..skali ag airmata aku kua..
aduihh..npe aku snang sgt ek nangis??
hurm..hnya aku yg phm..
mybe org kte aku lemah,aku ngada2..de aku ksah??
actually,aku suka ngis sbb ngn mnangis sume sakit ati aku,mrh,kcewa
akan kua skali ngn airmata yg kua..
tp aku sbg manusia yg suka mnangis..
aku da mula rse benci utk menangis..
sbb tu aku suka mrh2...
yeah mnangis npk bek2 gitu,tp lau aku mrh npk cm devil..
hurm..nth la...
bole x jgn menangis ag???jwpnnye Nop!!!
klu aku thn menangis,aku akn menjdi seorg pemarah yg amat sgt..
aku akn maki spe2 yg aku ske..
sala skit sume aku tengking jew..
tp bila aku nangis,de org ksah pe mksd tangisan aku??
hurm..npe la org susa nk phm pe yg aku rse..
actually,lau ngn fmily aku pon aku ske mnangis..
tp dorg ley je phm npe aku mnangis..
yeee aku mmg mnja..aku ske mjok..so what??
lau aku mjok,pjuk la..
hurm....



opss suda2 la aku merapu pg ni..
aku nk p mndi..pewot da brkeroncong ni..
aku nk p tmbh berat neyh..
lapaqqqq....
hehehe...daaaaaaaaa

THANX KERANA MEMBACA...LUV U LARH!!!

No comments: